slide show

good life
DATUM: 2017-05-18 | TID: 14:35:17 | KATEGORI: Vardag

Ingen bebis än. Förvärkarna är ett faktum men ja, annars är det ganska lugnt haha.
 
Gick alltså hem från jobbet i Fredags och herremingudis vad lång dagarna är nu när man bara är hemma ensam. Fördelen är att jag har en massa tid till att plugga på dagarna när alla andra väl jobbar. Annars suger det ganska hårt haha. Så nu är det faktiskt dags att komma lilleman så vi kan få spendera dagarna tillsammans, du och jag
 
Golvet har även hunnit blivit klart i lägenheten och oj vad nöjd jag är. Äntligen fall den sista biten på plats som jag har saknat här hemma. Nu är det bara balkongbytet dom håller på med som ska bli klart sen så trivs vi som fisken i vattnet här hemma. En känsla jag saknade typ det sista året i förra lägenheten.  Köpte även lite nytt till M's rum när vi var i birsta i helgen. Sänghimmel och sängkläder till vagnen och nya gardiner! Finns det nått roligare än att shoppa barngrejer (?) tro inte de!
 
I helgen så blir det nog inte så mycket nytta gjort faktiskt. Eller vi har rättaresagt inga måsten vi måste ta tag i ( förutom tvätt hehe) så hade tänkt att jag och Jonas bara ska mysa. Gå ut och äta och kanske gå på bio ifall det visas nå bra och bara ta det lugnt. Lite som en sista datenighte innan familjen utökas ♥  4 dagar kvar till BF!!
 
 
 
I lördags var det dopdags för min morbrors och Alexandras lilla dotter.
 
Vårat fina nya babynest som Sanna sytt åt oss




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?