slide show

första dagen utan pappa
DATUM: 2017-06-05 | TID: 15:33:00 | KATEGORI: Vardag

Idag var det dags för pappan här hemma att börja jobba igen så nu är det jag och Milo som gäller, eller iallafall tills klockan blir fyra och Jonas kommer hem igen;)
 
Regn och rusk ute idag. Inte alls vad jag hade hoppats på när jag klev upp, menmen. Jag och lilleman myste i soffan en stund innan det var dags för oss båda att äta. Blev resten från gårdagens middag för mig och bröstmjölk för lillen.
 
 
 
Sen hoppade vi i kläderna och trottsade regnet och tog oss en promenad. Är lite annat att gå ensam än att gå med Jonas och jag gick mest och oroade mig för att hans mage skulle börja krångla och jag skulle stå där ensam med en förstörd bebis haha, men det gick bra och han sov hela promenaden.
 
Har precis sorterat tvätten som ska tvättas och vi sitter bänkad framför gossip girl. Nu ska jag ta fram nässugen och rensa hans snok på lite snor. Mammalivet är bra fint! sen blir det middag hos mormor/gammelmomor




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?