slide show

Sveriges nationaldag
DATUM: 2017-06-06 | TID: 18:16:00 | KATEGORI: Vardag

6e Juni och sveriges nationaldag, alltså en röd dag idag men Jonas hade lite på jobbet att röja undan så medans han gjorde det bokade jag och Milo in en förmiddagsdate med Elin. Tog en promenad ner och mötte henne på stan så gick vi och tog en fika på Waynes. Har inte träffat varken henne eller nån annan av tjejerna sen dom var här för två veckor sedan och träffade Milo så vi hade lite ett ta igen så vi blev sittandes där i två timmar och snackade strunt.
 
Jonas kom sedan och plockade upp mig och lilleman så åkte vi hem till Jonas pappa där langosmiddag står på schemat. Tommy är en jäkel på att göra langos så det satt som en smäck.
 
Nu är vi hemma igen. Har tvätt att vika in och sen ska jag plocka i ordning i Milos garderob, delvis för att det har blivit lite kaos där och delvis för att det är så mysigt att pilla i dessa små bebiskläder haha sen ska jag träffa Maja en sväng!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?