slide show

170511
DATUM: 2017-05-11 | TID: 21:32:15 | KATEGORI: Vardag

Sist jag va in här va vi inne i vecka 36 och nu går vi snart in i vecka 40! kan ni förstå? Han är alltså beräknad att komma om elva dagar! Det är ju helt galet haha.
 
Och imorgon, den 12maj, har jag min sista arbetsdag innan jag går hem för att förbereda mig inför bebis ankomst. Med tanke på att foglossningen blir sämre så ska det bli väldigt skönt att få vara hemma nu till förlossningen samtidigt som jag tycker de är riktigt tråkigt att lämna jobbet och alla dessa härliga människor man spenderar största delen av dagarna med. Kan ju hoppas lilleman inte väljer att stanna kvar överdrivet länge för då börjar jag väll klättra på väggarna här hemma haha.
 
Annars rullar resten på. BB väskan är snart färdigpackad, borde kanske packat klart den för flera veckor sen men ja, sån e jag. Imorgon ska iallafall det sista tvättas som ska packas ner sen så är den färdig. Vi har även lagt golv i lägenheten, någonting jag spontant kommer på med 3 veckor kvar till BF hehe, men nu har vi lagt i alla rum förutom vardagsrummet som vi ska fixa klart i helgen! Gravidfotografering har vi också hunnit med. Sanna och hennes kille Eric va upp från Gävle förrförra helgen och då han är grym på att fotografera så fick han ta på sig det. Och jag är super nöjd!
 
Och förutom golvläggning i helgen ska jag mysa med mina tjejer. Ta det lugnt, äta gott och bara mysa. Gäller att vila upp kroppen inför förlossningen då det kan dra igång vilken dag som helst nu.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?