slide show

fikadate och sjukstuga
DATUM: 2017-03-06 | TID: 11:00:16 | KATEGORI: Vardag

i Fredags efter jobbet hade jag en fikadate inplanerat i birsta med Emelie och Isabelle. En latte och daimtårta satt fint i magen till massa prat om allt som hänt sen sist vi tre sågs. Avslutade med lite shopping innan jag och Emelie begav oss hemåt mot stan igen. Åkte hem och åt middag med J innan vi åkte förbi mamma för att säga hej då släkt från Stockholm var uppe över helgen och hälsade på.
Avslutade sen kvällen med att åka till Hannah där vi drack lite bubbel medans jag väntade på att Jonas skulle bli klar med sitt. Åkte sen hem och åt fruktfat och myste till det innan jag började känna mig dålig och va tvungen att gå lägga mig.
 
Vaknade upp i lördags med halsont och snorig näsa men hade bestämt mig för att åka upp och ta en fika med mamma och gänget på vårdkasen, vilket jag fick ångra sen då jag blev helt sänkt och fick åka hem och lägga mig, och där låg jag resten av dagen och kvällen, igår tog jag mig upp för en söndagslunch med tjejerna innan jag däckade i soffan igen och blev liggandes resten av den dagen också. Jonte kom förbi på kvällen så åt vi pizza och kollade på Morran och Tobias.
 
Hemma från jobbet idag och känner hur rastlös man blir efter att ha legat i soffan i över tre dagar men så e det med det. Idag ska vi till mormor och få middag iallafall sen kommer Maja hit ikväll och ja, det ä väll min måndag, så får jag se om man är pigg nog för jobb imorgon. Klockan 9 imorgonbitti har vi iallafall tid hos barnmorskan vilket jag ser framemot
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?