slide show

tvåtusensjutton
DATUM: 2017-01-03 | TID: 11:52:24 | KATEGORI: Vardag

Jul och nyår är förbi, vilket är skönt även fast det må vara den mysigaste perioden på året. Julen spenderades hemma hos mormor med familjen. Är med en nöjd över alla fina klappar vi fick. Ny spjälsäng och skötbord till lille prinsen, jag fick ett års gymkort vilket är exakt det som behövs just nu haha samt Lofsans bok för mammaträning, kläder och en massa fint till hemmet är några av alla fina saker som jag fick med mig hem.
 
Nyårsafton spenderades hemma hos Frida och Marcus. 3-rätters middag, beer pong, goda drinkar och en massa skratt, pussades med karln på tolvslaget innan han stannade kvar på partaj och jag och Maja åkte hem och slog på en film som vi myste till innan det va dags att hämta hem honom igen. En helt fantastiskt nyårsafton trotts att man va nykter;) Precis en sån kväll som jag hade hoppats på.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa ordning mig innan jag ska möta upp Lotta för en lunchdate och sedan träffa Emelie! ha en bra dag,
 
 
Igår hade vi även gått 50% av graviditeten vilken känns helt otroligt. Idag kliver vi in i vecka 21 och är så taggad att lilleman faktiskt anländer detta år!!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?