slide show

skypedate och måndagsträning
DATUM: 2017-01-16 | TID: 21:20:00 | KATEGORI: Vardag

Så har min dag sett ut. Eller ja, en del av den. Idag efter jobbet så hade jag en skypedate med Elin inbokad. Det är svårt att alltid kunna lyckas pricka in när vi båda har tid och är vakna då det är en tidsskillnad på nio timmar men idag så fick vi till det! Känns helt sjukt att det nu gått över två år sen hon åkte till Australien och ibland kommer det verkligen över mig hur mycket jag saknar henne och det blev jag påmind om idag. usch ❤️
 
Sen när vi lagt på gjorde jag mig redo för att åka och träna med maja. Åkte sen och handlade middag och lite sånt innan jag släppte av henne och jag åkte hem till Jonas pappa där vi spenderade nån timme av kvällen.
Kom hem för en liten stund sen och sitter och äter tonfisksallad i skrivande stund framför Johan Glans som går på tvn, vilken jävla stjärna han är alltså haha! Sen blir det en dusch följt av film med karln innan vi avrundar dagen, om han kommer hem från garaget snart villsäga 🤦‍
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?