slide show

saturday
DATUM: 2017-01-14 | TID: 12:02:55 | KATEGORI: Vardag

Äntligen är helgen här. Jobbade till fem igår sen åkte jag och Jonas och handlade det som behövdes till middagen sen åkte vi hem till Emelie Erik och Elias där vi lagade mat tillsammans, kollade på fångarna på fortet och kikade på stugor i Åre. Vi har bestämt att ta med oss kidsen och spendera nyår i fjällen i år. Någonting jag redan ser framemot!
 
Idag är det lördag, solen skiner ute och jag har inga som helst planer idag vilket känns väldigt skönt. Åker nog hem till Södra vägen en sväng under dagen iallafall sen kanske isabelle kommer upp och hälsar på men får se om det blir idag eller imorgon.  Kvällen spenderas nog i mjukisbyxor i soffan framför en bra film. Känns som att det behövs, har foglossning från helvetet idag så orkas nog inte med så mycket annat. Tacos till middag kanske? låter ju ganska gott.  Men nu har jag ett par hundra bilder att gå igenom och rensa på datorn. Skickade in min telefon så va tvungen att tömma hela så har det jag gör.
 
 
Lillemans rum är nästintill färdigt. Iallafall det stora grejerna. Små grejer som behövs men det är det ingen direkt stress med. 
 
 
Dessa apor va ju inte det enklaste att få dit på väggen men oj vad nöjd jag är! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?