slide show

trimester 3
DATUM: 2017-02-28 | TID: 10:11:50 | KATEGORI: Vardag

50 shades darker var så.jävla.bra. Hade inte så mycket förväntningar då jag hade hört både positivt och negativt om den men alltså, YES! Bättre än första filmen. ohh! ni som inte sett den måste se den
 
i Söndags blev det en tripp till birsta med Maja. Skulle ner och kolla på en vårjacka jag varit sugen på ett tag, så den fick följa med mig den hem, bl.a. Blev även ett par nya skor och en köksö. Jag och Jonas kollade på den när vi va ner i fredags, Jonas tyckte vi skulle köpa den nästa månad men som han vet så finns det inge tålamod i denna kropp så den fick helt enkelt följa med hem också haha. Så fort jag har fått tillbaka telefonen ska jag visa den och vårat nya vardagsrumsbord. känns så bra med lite nytt i hemmet!
 
Tisdag idag, fettisdag. Även en ny gravidvecka för oss. Vecka 29, och vi kliver in i trimester 3!
Så idag blir det jobb sen ska jag iväg till Elin och ha semmelparty med tjejerna. Nu ska jag snart kasta ihop en lunch och göra mig ordning för jobb!
 
 
 
Tänk att det endast är 83 dagar kvar tills det är beräknat att våran kille tittar ut. Helt otroligt!
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?