slide show

Thailando
DATUM: 2017-02-16 | TID: 19:11:00 | KATEGORI: Vardag

Detta va exakt det vi behövde. Två veckor hemifrån med massa sol, bad, god mat och att bara få rå om varandra. Slippa alla måsten på hemmaplan och bara få andas ut. Vi blev som nykära helt på nytt och det är helt fantastiskt.
 
Min far och farmor var även med på denna resa, så mysigt att få kvalitetstid även med dom!
 
Rayong, moppeturer, apberget, munnork island, massage, marknader, fantastiska dagar på stranden, bangkok och ja, allt vad denna resa innebar. Även en borttappad plånbok vilket resultera i en kväll på Thailänska polisstatinen. Pappa fick tillbaka plånboken ett dygn senare, den turen skulle jag då aldrig någonsån ha. Karma rakt igenom. Jag lyckades även bränna mig, värre än någonsin. Denna gravida kropp är inte lika tålig som den är i vanliga fall haha. ja som ni hör så har en heldel hänt och jag har hundratals bilder från resan men här nedan har ni några handplockade iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av JUNITJEJ

Vilka härliga bilder!

Datum: 2017-02-16 | Tid: 19:31:24
Blogg: http://www.junitjejen.se



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?