slide show

saturday
DATUM: 2017-02-25 | TID: 10:50:51 | KATEGORI: Vardag

Godmorgon! Solen skiner utanför och helgen är här. Igår (fredag) så jobbade jag till 4, åkte sen hem och kastade på mig nytt ansikte och nya kläder för en datenight med tjejerna i Sundsvall. Gick och tog en fördrink på Oscars innan vi hade bokning på Udda kvart över åtta. Maten va super bra, lite annorlunda än att bara gå ut och ta en Black and white eller en pasta, här fick man välja mellan massa smårätter, jag tog flank, mac and cheese med hummer och cheddar och en göttmos, vilket bestod potatismos med rostad vitlök och dill. Och alkoholfritt bubbel till det. Satt som smäck måste jag säga, det va över mina förväntningar. Va även väldigt många månader sedan vi tjejer va samlad alla tillsammans så det va en super bra fredag helt enkelt!
 
Idag är det även lite planer på schemat. Ska kasta ihop nån lunch snart innan jag ska göra mig ordning för en tripp till Alnön och en sväng in i birsta. Hannah ska köpa en byrå och jag ska handla med mig lite till hemmet. Bl.a kopparfärg till vårat nya vardagsrumsbord som vi svängde in på Ikea och köpte igår. Har varit så less på våran ett bra tag nu men vi har inte riktigt kommit överrens om vilken vi ska ha, tills jag såg detta bord på facebook från Ikea som en tjej hade gjort om och där hade vi det. Jonas va väll inte lika övertygad som jag men det gick igenom;)
 
Sen blir det en träningspass innan jag och Maja har en riktig myskväll inplanerad! Ska göra tacos till middag och kolla på Fifty shades of grey innan vi ska gå och kolla på Fifty shades darker(!)
Har inväntat henne då hon va på Bali då den hade premiär så ikväll så jäklarrr.
 
 
 
Då jag fortfarande inte fått tillbaka min mobil och inte har sån värst bra kamera
så snodde jag Saras matbild!
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?