slide show

Vecka 36
DATUM: 2017-04-19 | TID: 22:05:17 | KATEGORI: Vardag

Det är inte många dagar som jag tyckt varit överdrivet jobbiga denna graviditet men idag va en sån dag. Foglossningen är brutal och det känns som jag blir tyngre och tyngre för varje steg jag tar.
Hoppas på en bättre dag imorgon! 🙄
 
Igår var det tisdag och vi gick in i en ny vecka. Vecka 36 och det är nu endast 33 dagar kvar tills våran kille är beräknad att komma ut till oss! Hade möte hos barnmorskan igår och vi lyssnade på hjärtljuden och sen kände vi även att han hade fixerat sig! ♥ ♥ Mina järnvärden är dock sämre än någonsin så måste ner imorgon och göra fler testen men så länge han växer och mår som han ska så!
 
Kvällen spenderades i garaget då jonas skulle pilla med bilen vilket resulterade i 3 timmars plugg i matteboken så nuuu - en dusch och sen sova.
Ny dag imorgon bestående av besök på vårdcentralen, jobb, träning och bakning!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?