slide show

Påskhelg
DATUM: 2017-04-16 | TID: 14:18:00 | KATEGORI: Vardag

Och långledig. Kan säga att denna helg har varit efterlängtad. Inte för att jag inte älskar mitt jobb för det gör jag men nu behövde denna gravida kropp lie extra ledigt för att samla ny energi!
 
Torsdag och fredag va jag i det stora hela bara hemma och tog det lugnt med Jonko. Ätit god mat och sutit bänkade framför Bates motel.
Igår var det lördag och det stod påskfest på schemat med mina kära vänner ute i Häggdånger. Spelade spel och snackade strunt nån timme innan jag sedan avrundade och åkte hemåt igen.
Även fast jag såklart kan sakna att gå ut ibland, det ska jag inte sticka under stolen med så är det så fruktansvärt skönt att åka hem och sminka av sig och krypa ner i soffan innan klockan slagit tio. Jonas påpekade det igår när vi gick och la oss i sängen när klockan var strax efter 2, att nu börjar folk avrunda från krogen och då kändes det extra skönt att krypa ner i sängen och fortsätta sova haha 😎
 
Idag då. Söndag och jag har precis städat lägenheten och röjt undan alla vinterkläder och sånt som inte kommer användas nå mer denna säsong. Blev ju en jäkla massa plats över nu i klädkammaren 😋 Jonas är borta hos hans pappa och lattjar på med hans lillebror medans jag stannade hemma så nu ska jag trycka i mig lite vindruvor och kolla vidare på 13 reasons why innan jag ska ta mig en dusch. Blir middag hemma hos mamma och Patrik idag sen får vi se om vi bestämde oss för att gå och se nya fast and furious 8!
 
 
Blev middag på ikea och lite shopping i Onsdags efter vi hade varit
på informationsmöte på sjukhuset inför förlossningen ❥
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?