slide show

monday
DATUM: 2017-04-17 | TID: 21:32:00 | KATEGORI: Vardag

Vi bestämde oss för att gå se på bion igår och jag kan säga att jag ångrar mig inte. Herregud vad bra den var och jag grät från bion och hela vägen hem efteråt. Dessa hormoner är inte alltid att leka med haha.
 
Idag så fyllde både Jonas pappa och Rasmus år så vi klev upp och åt lunch innan vi hämtade Ellinore och åkte ner till birsta för att handla presenter. Blev även lite nytt till hemmet och bebbens rum som behövdes. Åkte sen hem till Tommy för att gratta honom och äta middag tillsammans och efter det tog jag och Jonas en sväng med 6 hjulingen innan vi avrundade och åkte hemåt igen.
 
Imorgon är det Tisdag och vardagen drar igång igen. Blir dock en kortdag på jobbet då vi har tid hos barnmorskan klockan ett! Nu är det inte många möten kvar innan det är dags. Svårt att ta in alla gånger hur nära vi faktiskt är nu!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?