slide show

första april
DATUM: 2017-04-04 | TID: 10:40:00 | KATEGORI: Vardag

Ja denna dag kommer jag alltid minnas
Dagen började mindre bra. Skulle ner på Waynes och fika med Majsan då jag blev stoppad av polisen och fick körförbud! då bilens förra ägare struntat i att betala hela skatten på bilen då han ägde den. Så där stod jag lite med svansen mellan benen. Det ordnade dock upp sig väldigt snabbt då jag gick in och betalade resten som skulle in. Fick sen min fika innan Maja skulle iväg till vad jag trodde var hennes mamma.
 
Jag åkte med Jonas hem till hans pappa för att spendera förmiddagen där med hans syskon och åka fyrhjuling och lattja runt lite. Efter nån timme började denna gravida kvinna bli otålig och ville åka och handla så vi kunde förbereda middagen och Jonas va så fruktansvärt seg. Meen, vi kom iväg på affären och handlade och jag gick upp före jonas för att stoppa in varorna och DÅ vetni. kliver jag in till världens överraskning. Mina älskade fina vänner har alltså anordnat en babyshower! Och att dom lyckats fixa det här hemma hos oss är helt otroligt och att dom har planerat det här i flera veckor och varken nån av dom eller Jonas lyckats försäga sig. Och inte nog med att dom fixat ihop detta så hade även Sanna kommit hem från Gävle, Malin kom hem från Ljusdal och Natalie kom upp från Stockholm!! Det va så mycket känslor och tårar och jag fattade knappt hälften. Dom hade även fixat en videohälsning från andra sidan jorden då min fina vän Elin bor i Australien och såklart inte kunde närvara. Ja alltså ni förstår nog anledningen till alla dessa lyckotårar ♥
 
Och dom vet verkligen vad denna gravida människa tycker om så i köket var det uppdukat med Korv&bröd med en massa tillbehör och delicatobollar i mängder haha! plus en massa annat gott som dom hade bakat.
 
Och alla presenter. Maja hade bild på min checklista som jag hållt på med och dom prickade in nästintill allt som fattades plus en massa saker utöver den. Elektronisk bröstpump, amningskudde, massor med kläder, krämer och blöjor, gipsmage som vi gjorde under dagen, adidas skor som han kommer rocka till bomberjackorna han fick, skötväska, snuttefiltar i mängder, nappflaskor, amningslampa, ett babynest kommer även om nån vecka. Ja, ni hör ju vilka fruktansvärt fina människor jag har. ❥ ❥ ❥
jag är så lyckligt lottad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?