slide show

Torsdag
DATUM: 2016-05-19 | TID: 17:32:42 | KATEGORI: Vardag

Där var torsdagen här och jag har gått på HELG. Kom hem vid halv fem så gick vi och åt middag hemma hos Jonas föräldrar. Baconsås så tog jag med mig wok. Mums. Åkte sen och handlade och sitter nu bänkad i soffan och ska se på greys innan jag ska klä på mig och göra mig redo för en kväll med tjejerna. Ska åka till Sälsten och grilla. Nu har jag visseligen ätit men köpte med mig lite halloumi jag kan mumsa på medans vi snackar massa strunt.
 
Annars har veckan rullat på. Jobbat, hängt med mina fina vänner, fixat om i köket har jag också hunnit med. Va less på kaklet och våra träbänkar så köpte med dekorplast förra helgen som vi fixat med. Jonas fick bestämma svarta och vita kakel, DOCK va jag inte nöjd så vi slet loss allt och gjorde om till helvitt med marmor bänkar så nu är jag väldigt nöjd;) 
 
En utgång med tjejerna hann jag även med förra helgen. Vi skulle ju bara ta det lugnt hemma hos mig framför eurovision men när klocka slog halv tio ångrade vi oss så alla åkte hem och fixade sig och va tillbaka här vid 10 redo för partaj istället. Helen va nykter så vi lånade Jonathans raggarbil som vi gled runt i några timmar. 20 minuter på krogen hann vi också med innan det stängde. En spontan & väldigt rolig kväll!
 
 
Inte dom bästa bilderna men jag är så nöjd med resultatet.
 
Före..
 
..Och efter
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?