slide show

sista maj
DATUM: 2016-05-31 | TID: 16:17:00 | KATEGORI: Vardag

Imorgon är det JUNI månad redan. svårt att förstå då vädret varit totalt värdelöst på senaste men nu har det äntligen vänt. Jobbade till tolv idag sen mötte jag upp Frida och Hannah i stadsparken och har legat och myst i solen sen dess. Kom precis hem och väntar på att Jonas ska komma så vi kan åka och handla middag. Kyckling och baconsallad får stå på matsedeln idag. Ingen ork till annat i denna värme.
 
Annars då. Livet rullar på som det ska. Mamma fyllde år i Fredags så åkte dit efter jobbet och va där hela kvällen och firade henne med grillat och lite vin och i lördags var det öppning på hamnkrogen där Far&Son och Joy skulle spela vilket vi va riktigt taggade på. Förade hemma hos Frida och Marcus med våra vänner. Satt på balkongen hela kvällen innan vi rullade ner till hamnis där dom levererade en riktigt bra spelning!!
 
 
 
kan vi ta en sekund och kolla på bilden nedan. Hur ljust det är nu klockan tre på natten.
Alltså kan man annat än älska sommaren!! Fick även inviga mina nya fina sommarklackar
 
 
Och igår va jag och Jonas barnvakt åt Elias när Emelie och Erik skulle iväg några timmar. SÅ MYSIGT
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?