slide show

såna här helger
DATUM: 2016-05-08 | TID: 09:42:00 | KATEGORI: Vardag

Där var söndagen här igen men inte är jag bitter för det inte. Har haft en grym helg och solen skiner som tusan idag. i Fredags efter jobbet skrev Frida att hon ville ha middagssällskap så vid halv fem klev jag in hemma hos henne där hon va i full gång med att göra ordning mat. LCHF vofflor, fruktfat och en otroligt god kycklingröra hade hon fixat ihop. Hamnade i mathimlen alltså. Satt på balkongen och åt och drack lite vin och rosa pantern några timmar i solen. HUR mysigt som helst.
 
igår hade jag, majsan, jonko och jonte en grillkväll inbokad. Satt hemma hos mig och Jonas i solen och åt och pratade strunt och lyssnade på musik och njöt i solen tills den gick ner. Så härligt!!
 
Nu ska jag ta och dricka mitt te, packa ner sololjan och ringa och väcka maja så vi kan lägga oss ute i solen där vi lär spendera hela denna soliga dag
 
 
 
 
 

Postat av Veronica Wallgren

Det har verkligen varit helt underbart väder :)

Datum: 2016-05-08 | Tid: 10:30:13
Blogg: http://wallgrenveronica.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?