slide show

middagsdejt
DATUM: 2016-05-10 | TID: 22:16:20 | KATEGORI: Vardag

Emelie hörde av sig imorse och frågade om jag och Jonas va sugen på att grilla hemma hos dom idag och det tackade vi såklart ja till. Dock ändrades vädret ganska snabbt och regnet öste ner så vi fick ändra planerna och göra mat inomhus istället hemma hos dom vilket också va mysigt. Sen satt vi och planerade sommaren litegrann. Vi ska ta en liten roadtrip nämligen vilket jag ser otroligt mycket framemot! Fick även med mig en jätte fin ananas tavla som jag ska visa sen:)
 
Åkte sen och släppte av Jonas hemma och åk och hämtade upp Maja så satt vi oss på kajen och myste i solen tills den gick ner och vi åkte hem till mig och slog på Hitta nemo där vi just nu sitter bänkade med Jonas och Jonte som även kom hem hit nyss.  NU ska jag dricka mitt te och tvätta av facet så man är redo för sängen sen, imorgon väntar jobb igen.
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?