slide show

majmånad
DATUM: 2016-05-03 | TID: 13:39:00 | KATEGORI: Vardag

Alltså vart tar tiden vägen. Men ingen är gladare än mig att våren äntligen är här med sol och värme.
 
Avslutade aprilmånad med att fira in valborg hemma hos mamma med Jonas, Maja och Jonathan och några från släkten. Grillade, badade och drack vin i solen. Dock runt 9 tiden avrundade vi och åkte hem till mig och J och tröck chips och kollade på film. Riktigt skönt faktiskt. Och i söndags hade jag och karln stått ut med varandra i 3,5 år. en bra helg helt enkelt.
 
Annars så har en ny vecka dragit igång med jobb och träning och igår drog även vi ( Jag, Jonas, Maja och Jonte) igång med hittahärnösand, så va ute och letade massa kontroller igårkväll runt sälsten, jätte kul faktiskt haha. Kom iallafall hem från jobbet för en liten stund sedan och ska ta en sväng hem till mamma och kolla om mitt paket har kommit. Beställde Detox te förra veckan så tycker det borde ramla in i brevlådan snart, dags att rensa kroppen på shiet. Sen ska jag åka hem till Lotta och mysa med henne och Malte lite. Va ett tag sen nu. Och vid sju ska jag och hannah träna sen är jag nog klar för idag. Huvudet sprängs och halsen vill säga ifrån lite och vägrar ligga sjuk i helgen när det ska va fint väder.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?