slide show

kristi himmelsfärdsdag
DATUM: 2016-05-05 | TID: 20:43:23 | KATEGORI: Vardag

Igår hade jag en dejt med isabelle inboka så halv fem när jag slutade jobbet åkte jag direkt ner till henne. Vi tog en härlig promenad i kvällssolen och snackade om allt som hänt sen sist. Det är ju nästan pinsamt att man ses så sällan när det egentligen bara tar 40 minuter med bilen till varandra. Sen kastade vi ihop middag innan vi satt oss på balkongen med ett vinglas och bara myste.
Precis det som behövdes. 
 
Och idag klev vi upp och gjorde oss ordning för en tripp till Birsta. Lyckades få med mig ett par nya skor, en träningsjacka och ett par nya byxor.  Avslutade sen med en lunch på Ikea innan vi skilldes åt och jag åkte hemåt igen. Och då blev det en långpromenad med Hannah i solen. såå härligt.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?