slide show

en riktig myshelg
DATUM: 2016-05-14 | TID: 09:52:03 | KATEGORI: Vardag

Fredag igår och jag hade en myskväll inbokad med Emelie, Isabelle och Elin. Vi åkte till Elin vid sju tiden så pratade jag med Lotta och bad henne ta med Malte och komma föbi en sväng. Vet inte när alla vi sågs tillsammans senast så det var verkligen mysigt. När det var dags för lillemannen att sova så gick dom hem och vi andra åkte på affären och köpte lite fredagsmys sen slog vi oss ner framför en film. Avslutade sen kvällen inlindad i en filt på balkongen där vi bara pratade massa strunt tills klockan blev tolv och vi åkte hemåt igen.En bättre fredag.
 
Imorse hade jag sett framemot en sovmorgon. Kunde jag ju tro, vaknade strax efter 8 och kunde inte somna om. Sitter nu och dricker te under filter framför Greys och ska snart ta och fixa mig. Ska ner på tivolit med Emelie och Elias och sen ska jag till birsta med Maja. OCH ikväll ska alla mina fina girls komma hem till mig för eurovision. yey
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?