slide show

cruising och cheat day
DATUM: 2016-05-22 | TID: 19:45:36 | KATEGORI: Vardag

Utgång och cruising med tjejerna var vad som skedde igår. Åkte till Majsan där hon skulle bjuda på middag så tog vi lite vin och fixade i ordning oss. Promenerade sen till Kapellgatan och mötte tjejerna innan Jonathan kom och plockade upp oss. Han va snäll och ställde upp på att köra runt oss i hans raggarbil nästintill hela kvällen. En väldigt kul kväll med mina fina girls.
 
Idag åkte vi och satt oss på mellanholmen och åt mat och snackade strunt om gårdagen några timmar innan pappa ringde och sa att han va påväg upp från Sundsvall och att jag skulle göra mig redo för att åka och käka mat med han och farmor på Höga kusten.  När jag kom hem plockade jag upp Maja så åkte vi och köpte glass och satt oss på kajen, sen droppade Jonte och Frida in också. Väldigt trevligt!
 
Nu sitter jag och glor på Greys och har fortfarande matkoma efter denna dag, exakt som en cheat day ska se ut innan måndagen är här igen;)
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?