slide show

lördagsmys och söndagshäng
DATUM: 2016-03-06 | TID: 16:20:06 | KATEGORI: Vardag

Lördag och igår och kvällen spenderades med Maja och Charlie nere hos honom i sundsvall. Tog en tripp till ikea sen satt vi oss på en pizzeria och käkade middag innan vi handlade lite lördagsgotta och slog på en film. jag hade sovit typ en timme natten innan så jag såg kanske 40 min av fimen, resten sov jag ;) sen vid tolv drog vi oss hemåt mot Härnösand igen. En skön lördag måste jag säga.
 
Och idag hade jag en lunchdate med isabelle inbokad. Så vid 12 plockade hon upp mig så åkte vi till Waynes där vi spenderade nån timme. Åt deras cesarsallad och tog en latte till efterrätt. Mumms.
 
 
 
 
NU kom jag precis in efter en promenad och en liten träff med Majsan. Middag och en lång dusch står på schemat innan jag förmodligen slår mig ner framför andra avenyn och förbereder mig för kommande jobbvecka.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?