slide show

friyay
DATUM: 2016-03-04 | TID: 12:38:00 | KATEGORI: Vardag

Dessa två bilder summerar typ mina senaste veckor. Tjejmys och pajjad bil. Satt lite blandade känslor är vad det har varit. Jag och maja var med i en bilolycka påväg till birsta förra veckan. Inga allvarliga skador, vi fick åka till akuten med maja då hon fick ont i ryggen men inget allvarligt satt änglavakt kan man kalla detta när man kör in i mitträcket på e4an med min lilla bil. Bilen hade inte lika tur som vi dock men så länge vi står på benen och ingen annan blev inblandad i krocken så är jag evigt tacksam.
 
Annars så har jag jobbat, varit på AW med fina kollegor,myst på med familjen och mina fina vänner och sen hade vi välkommenhemfest för Charlie förra helgen då han bestämde sig för att lämna stockholm bakom sig och flytta hem till Norrland igen. YEY.
 
Idag är det fredag och jag ska snart möta upp Sanna för en sväng på stan innan vi ska köra ner mormor till midlanda klockan 6 då hon ska åka till värmen en vecka, jag ä inte bitter;) sen ikväll ska jag iväg på sleepover med tjejerna hemma hos Linda vilket ska bli väldans mysigt sen imorgon ska jag och majsan ner till Sundsvall och möta upp Charlie för en tripp till Ikea och sen kolla in hans lägenhet han skaffat sig. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?