slide show

annandag påsk
DATUM: 2016-03-28 | TID: 10:51:00 | KATEGORI: Vardag

Och där var påsken strax förbi. En väldigt bra påskhelg har jag haft. I fredags åkte jag och Jonas ner till sundsvall för en kväll med Isabelle och Markus. Dom kom till oss vid sex tiden så tog vi några glas innan vi gick ner till APA där vi hade bokat bord klockan 19, vi beställde varsin hamburgare och en grande plate som bestod av pommes frites och en massor av olika dippsåser och tillbehör som vi delade på och jag måste säga att restaurangen levde upp till förväntningarna. Riktigt bra mat och inte alls så dyra priser. Har ni inte provat det stället så gör det!
 
I lördags åkte vi hem till Härnösand tidigt då vi hade lite att stå i innan jag skulle till kapellgatan och möta upp gänget för partaj. En riktigt bra kväll och en massa folk ramlade in och vid halv ett tog vi taxin ner till kajutan där vi chockerande nog fick stå i kö i 20 minuter innan vi fick komma in(!) brukar inte hända så ofta i htown haha. Avslutade sen kvällen med pizza innan jag somnade som en bebis i soffan.
 
Måndag idag och dagen är ganska oplanerad men eftersom att det är röd dag och man är ledig så kanske man ska ta en sväng till birsta och strosa runt lite. Ikväll blir det iallafall middag hos mormor, plankstek skulle hon bjuda på idag så jag längtar redaaan
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?