slide show

sleepover
DATUM: 2016-06-04 | TID: 10:36:00 | KATEGORI: Vardag

Fredag igår och ett långpass stod på schemat innan jag klev på långhelg. Började dock morgonen med att försova mig så vaknade tio minuter innan jag skulle börja så va bara till att borsta gaddarna och hoppa i klänningen och gasa ut till Älandsbro. En lite mindre skön start på morgonen må jag säga.
 
Slutade iallafall 5 och åkte hem och käkade middag innan jag och jonko plockade upp Maja och Jonte för att traska upp i skogen och ta några kontroller. Åkte sen hem till Mamma och hämtade upp Nadia och Denize som skulle sova hos oss. Köpte med oss lite gott från affären sen åkte vi hem och myste ner oss framför en film. Tjejerna somnade runt halv elva och då träffade jag och Maja Jessica ett tag och snackade lite strunt innan Jonas och Jonte kom hem hit och vi glodde på film och käkade mat tills klockan slog halv 4 och vi avrundade.
 
Nu sitter jag med Nadia och Denize och kollar på film och tänkte ta mig ut på en promenad när dom åkt hem sen ska dagen spenderas med maa gurls.
 
 
Här är tavla Emelie fixade till mig härom veckan and i love it!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?