slide show

skolavslutning
DATUM: 2016-06-14 | TID: 18:58:52 | KATEGORI: Vardag

Igår var det en lite annorlunda måndag. Tog nämligen med mig Majsan ner till Sundsvall och Engla porten där det erbjöds fri bar, gosaker och EM matchen. Till en början, för efter matchen så var det dags för inspelning av Takidas nya musikvideo där vi tydligen hade valt att ställa upp på att medverka. En jäkla kul kväll med min tjej med andra ord!
 
Och idag var det dags skolavslutning för Nadia, Denize och Rasmus. så åkte till jobbet kvart i sju imorse innan jag smet iväg till solenskolan för att va med på avslutningen och utan att ens överdriva så grät jag när Nadia gick upp med några av hennes klasskompisar och uppträdde för oss. Helt sjukt vad stora dom är nu. Denize börjar sexan efter sommaren och Nadia ska börja högstadiet!! Känns inte som det var så jädra många år sen man själv gick på Kiörning och nu är det hennes tur. så ja, jag grät.
 
Åkte sen tillbaka till jobbet för sista timmarna innan det va avslutningsfirande hemma hos Mamma. Så åkte dit en stund och kramades innan Emelie och Erik kom och plockade upp mig då vi skulle ner och leka av oss på Leos Lekland några timmar! Och ja, Elias va självklart med också haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta på mig träningskläderna och ta mig en runda innan jag ska prova på min nya mudmask som Ebba kom upp med i helgen sen blir det soffhäng hela kvällen. Lär somna tidigt som en bebis dock




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?