slide show

Onsdag
DATUM: 2016-06-29 | TID: 19:32:43 | KATEGORI: Vardag

En massa sol, bad och tjejmys är vad dagarna består av. Passar på nu innan Måndagen är här och jobbet drar igång igen. Har även varit en sväng till Ikea och birsta med Emelie så fick jag med mig 2 födelsedagspresenter till Elias som fyller år i slutet av sommaren. 
 
Ikväll stod middagsdejt hemma hos Emelie och Erik på schemat. Så en korvstroganoff kastade jag ihop som vi åt samtidigt som vi planerade sommarens planer. Om en månad, alltså i slutet av Juli ska vi fyra åka till Stockholm en helg och mysa. Ska bli så mysigt! 
 
Sen åkte Emelie och Erik på bilbingo och jag och J stannade kvar med Elias. Nu har han lagt sig efter några avsnitt av Nicke Nyfiken och vi ligger i soffan och slappar. 
 
 
 
Min fina fina nyckelring jag fick idag, åh vad hjärtat smälter av en sådan grej.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?