slide show

mysig kväll på skeppet
DATUM: 2016-06-23 | TID: 19:45:40 | KATEGORI: Vardag

Dessa 4 foton är ungefär det som kortfattar mig vecka. Vinmys och jobbfest i tisdags. Golunch hemma hos Frida där hon bjöd på kesoplättar med gott tillbehör. Fotboll med Majsan och nu kom jag och Jonas alldeles nyss hem från en mysig middag på Skeppet med farmor där hon ville bjuda på en tidig midsommarmiddag.
 
Imorgon är det midsommar.  Jag och Jonas ska käka middag hemma hos hans föräldrar sen blir det midsommarfirande hemma hos våra vänner på Kapellgatan med ett stort härligt gäng. Så nu ska vinet läggas på kylning och kläder ska rotas fram ut garderoben sen är vi nog ganska redo inför morgondagen. Ha en fin midsommar!!
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?