slide show

min weekend
DATUM: 2016-06-20 | TID: 11:38:59 | KATEGORI: Vardag

Vilken otroligt bra helg jag haft. I Fredags åkte jag hem till mamma och Patrik klockan 3 för att dricka lite rosé och kolla på matchen. Som jag förövrigt inte vill kommentera så mycke mer än så.  Sen på kvällen kom Maja, Frida och Sanna hem till Södra vägen och joinade mig för att dricka vin, bubbla och snacka en mass strunt. Så mysigt! Åkte sen hem till Frida där hennes karln och hans vänner befann sig. Spelade lite spel och hade trevligt sen när alla gick ner till krogen promenerade jag och Maja hem till mig och tröck mini istället. Ganska bra val.
 
i Lördags startade jag, jonas och maja dagen med att köpa med oss bb hem som vi smaskade på framför Orange is the new black som äntligen släppts!! Ni kan ju även förstå våran lycka när vi trodde att bara ett avsnitt skulle släppas när i själva verket hela säsongen var ute!  Iallafall, så stod vi sen mellan valet och kvalet litegranna. Vi hade ju plan att åka till Kramfors och gå på folkfesten och kolla på Dani m, men tyckte vädret var så trist. Men efter ett jäkla velande bestämde vi att vi styr upp oss och åker endå ( Vilket jag är väldigt glad över att vi gjorde ) så Sanna, Frida och Maja kom hem till mig så drinkade vi och hade allmänt trevligt och sen klockan 9 kom Jonas och hans vänner och plockade upp oss så rullade vi mot Kramfors. Grym kväll, Grymma människor och vädret höll sig i skick hela vistelsen. Det negativa man kan kommentera om den kvällen är folk i publiken som inte riktigt kan bete sig som folk utan att det står vuxna människor. Tjejer och killar, och bokstavligen sparkar mig och Maja, och förmodligen andra också , i magen för att dom tycker vi trängs. Som tur va så såg vakterna detta och tog ut dom därifrån så vi kunde fortsätta njuta av kvällen.
 
Måndag idag, och jag sitter nu och ser på oitnb och ska snart styra upp mig för att åka till birsta med Sanna. Måste köpa lite kläder som jag kan jobba i i sommar och sen är det ju midsommar på fredag så vore kul att kunna hitta nått tills dess också. Resten av dagen blir ganska lugn. Har lyckats drage på mig en förkylning i helgen och imorgon ska jag iväg med jobbet och käka middag och lite sånt så vore kul om man kunde få må lite bättre då.
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?