slide show

midsommarfirande
DATUM: 2016-06-27 | TID: 22:57:00 | KATEGORI: Vardag

ALLTSÅ WOW vilken bra helg jag haft. Hade inte så höga förväntningar på midsommar då den spenderades i Härnösand men blev glatt överraskad!
 
i fredags åkte jag och J först upp till Murberget för att starta midsommarfirandes med Emelie,Erik och Elias. Sen hade Hannah och Daniel bjudit in till tältfest på kapellgatan där en massa härliga människor droppade in under kvällen. Sol, Midsommarkransar, Vin , Musik, Kubb, Skratt och en jädra massa dans.  Kunde även gå runt i endast klänning hela kvällen och natten, utomhus, utan att frysa alls. SÅ härligt. En helt underbar midsommarkväll. Så tacksam för alla mina fina vänner i min omgivning. ÅH!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen efter, i Lördags blev det pizzahäng i vanlig ordning i stadsparken med Hannah och Frida. Åkte sen till Stallarna med tjejerna, Jonas och Jonte, där kvällen diskuterades.  Skulle egentligen ha en lugn och skön kväll med Maja men efter att alla bestämt sig för att gå ut så ändrade vi oss ganska omgående. Så ännu en kväll på Kapellgatan stod på schemat. Avslutade sen kvällen på Gussjönoret. Lite annorlunda men en rolig kväll!
 
Och igår blev det bakishäng på Stallarna med Maja, Frida och Hannah. Mat i magen och några dopp senare va man som människa och mådde nästan oförskämt bra efter denna helg. 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?