slide show

weekend
DATUM: 2016-06-05 | TID: 19:28:00 | KATEGORI: Vardag

Igår stod ju date med tjejerna på schemat. ( även pontus och martin ) Åkte på affären och handlade innan vi sen åkte ut till Sandsten i Häggdånger där grillen tändes och gammal nostalgi musik spelades ut högtalaren och allt va bara på topp helt enkelt. Dom flesta drack alkholm medans jag och Maja höll oss till Redbull så när det va dags för dom att göra sig redo för fest åkte jag och Maja hem till mig och J och mötte upp grabbarna som höll på förbereda Jontes raggarbil inför bilträffen i Sundsvall. Och eftersom att min och majsan kväll va ganska oplanerad följde vi med dom dit.
 
Imorse var det dags för söndagslunch i vanlig ordning så vid halv elva kom Helen, Hannah, Linda och Frida och plockade upp mig och vi köpte med oss mat och satt oss i stadsparken och myste.
 
& Nu kom jag precis hem efter några mysiga timmar i solen med Lotta och Malte.  en perfekt eftermiddag. Sen är kvällen ganska oplanerad. Det må va söndag men det e ju faktiskt röd dag imorgon så lite som en lördag endå;) så får helt enkelt se vad som händer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?