slide show

fredag
DATUM: 2016-06-17 | TID: 11:46:32 | KATEGORI: Vardag

Fredag och ledig. Lite sol på det här så så hade dagen varit komplett men verkar som vi får vänta till veckan innan solen tittar fram igen, Men inte ska helgen förstöras för det. Idag är planen att åka hem till Mamma och Patrik och se fotbollen klockan 3 och ikväll tror jag närmare bestämt att det blir några glas vin, hemma på Södra vägen, med tjejerna, i jacuzzin som äntligen kommit tillbaka från lagningen. Låter ju som en ganska bra fredagskväll i mina öron. 
 
Imorgon är det lördaay och kramfors folkfest vad väll planen då. Håller alla tummar för att vädret ska springa upp, eller iallafall så pass att vi slipper regnet. Dessvärre verkar det som att det kommer regna både här och i Kramfors hela dagen imorgon så vi får hela enkelt se vad som bestäms där.
 
NU tänkte jag göra ordning lite lunch och glo på Greys och bara ta det lugnt innan jag ska göra mig ordning åka och till mamma. Ha en bra kväll!! 
 
En bild från i helgen när Ebba kom hem och hälsade på.SÅ MYSIGT!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?