slide show

sundayyy
DATUM: 2016-01-24 | TID: 14:24:37 | KATEGORI: Vardag

I fredags åkte jag med Emelie och Elin ner till Isabelle i Timrå för lite kvalitetstid med varandra. lite vin och skitsnack va välbehövligt. Igår var det kalas för mormor som fyllde år i måndags så smörgåstårta bjöds det på vilket satt fint i kistan. Stannade nån timme innan jag och Jonas begav oss hemåt och slog oss ner i soffan - där jag spenderade hela kvällen, riktigt skönt.
 
Idag startade jag dagen med ett gympass med Hannah - det bästa med att inte gå ut på lördagar, man har hela söndagen till att göra lite roligare saker än att ligga i soffan och trycka bakispizza;)
 
Idag står middag hos mormor på schemat sen dega i soffan framför O.C och göra sig redo för kommande jobbvecka.
 
Två snapchat bilder är vad jag har och bjuda på
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?