slide show

bankbesök och bananpannkaka
DATUM: 2016-01-26 | TID: 16:54:09 | KATEGORI: Vardag

Jobbade till två idag sen blev det ett besök på banken, eller blev lite fler än så faktiskt, fick hoppa mellan Nordea och Handelsbanken tre gånger innan jag fick den hjälp jag behövde. Tog sen en sväng förbi dollar innan jag åkte hem och gjorde för första gången bananpannkaka, va över förväntningarna faktiskt. Mumsss.
Nu sitter jag och kollar på O.C medans jag väntar på att Hannah ska bli redo för att åka och träna sen ska jag trycka middag och kramas med majsan en sväng.
 
 
 
 
 
 

Postat av Natalie - Livet i San Francisco

Tycker bananpannkaka smakar lite skumt. Tyyp bränd banan. Och är lite för sött. Havrepannkaka är däremot super gott!

Datum: 2016-01-26 | Tid: 20:39:36
Blogg: http://nattalys.se
Postat av leavanny.blogg.se

Gott!

Datum: 2016-01-26 | Tid: 21:20:52
Blogg: http://leavanny.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?