slide show

årsresume
DATUM: 2016-01-03 | TID: 23:31:00 | KATEGORI: Vardag

 
 
Året började bra, i februari åkte jag två veckor till Thailand och njöt tiil fullo
 
 

mars - april bestod mest av härliga utgångar och mys med tjejerna
 
 
 

Maj däremot var lite mer händelserik. Jag hade bröstoperationen inbokad som jag funderat på så många år, vilket var det bästa jag gjort - sen var det brännbollsyran som rockade fett!
 
 
 
 

Juni bestod av studentfirande, midsommar i norrfälls och bråvalla -  en awesome månad!
 

Juli - hawaiiparty när elin bastade 22, en weekend i Ungern och en otroligt bra semester till Gotland med Sanna och Linda
 
 
 
Augusti - En väldans massa mysiga sommarkvällar med majsan och som avslut på sommaren blev det en två veckors underbar emester på Mallis med min familj
 
 
September var månaden jag träffade Ebba och vi två tog en resa till Stockholm och jag fick lära känna en helt underbar person
 
 

Oktober är ju alltid en bra månad då det är dags för fölsedagen. Så jag och isabelle slog ihop våra och hade en kick-ass födelsedag. Sen blev det två halloweenfiranden, först i Stockholm med ebba isabelle och Josefin sen hemma i stan med tjejerna.
 
 
 

Ja och December - Dop för min kusin, 4 små kattungar kom, uppesittarkväll, myskvällar, julafton, juldagsfest, redline-kryssning och nyårsafton. En stressig men väldigt bra månad, som vanligt. 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?