slide show

2016
DATUM: 2016-01-03 | TID: 19:05:03 | KATEGORI: Vardag

2016 är här och året startade inte direkt som jag hade hoppats på kanske. Vaknade upp i fredags med en jädra yrsel och kräktes mer eller mindre hela dagen. tillslut när det hade hållt på i tio timmar orkade jag inge mer så ringde 1177 som skickade mig till akuten direkt. Kom ner vid tio på kvällen och fick ta prover sen fick jag sitta i väntrummet från 23 fram tills att klockan slog 05.30 på morgonen när jag äntligen fick ett rum. tro om man va less. Fick då träffa en läkare och trodde jag äntligen skulle få åka hem när dom bad mig sova över för att åka in på hjärnröntgen på morgonen. Efter mycket om och men slog klockan tolv och jag fick äntligen åka hem efter att ha fått förklarat för mig att jag åkt på kristallsjukan, eller högersidig godartad lägeyrsel. Ingenting allvarligt men förjävla jobbig grej att dra på sig kan jag säga. så dom senaste dygnen har varit förjävliga bokstavligt talat. Håller alla tummar och tår jag har för att det snart ska gå över. Hoppas erat år startade lite bättre än mitt
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?