slide show

160105
DATUM: 2016-01-05 | TID: 20:25:27 | KATEGORI: Vardag

Tisdag idag och förutom att jag har liten yrsel kvar så är jag så gott som botad - Så idag åkte jag ut med Helen och Linda för att grilla lite och få lite friskluft efter dessa dagar som instängd sjukling. Men satan i gatan vad kallt det var så vi grillade hamburgarna sen åkte vi hem till Linda och åt middag där istället.
 
Nu är jag hemma och bänkad framför vänner och ska snart springa ner i tvättstugan och hämta tvätten - och förutom tvätt som hänger överallt så är julen borta här hemma, blev så rastlös igårkväll så plockade undan all julpynt förutom två ljusstakar och sen fick sig lägenheten en rejäl omgång så nu är det skinande rent här hemma - en ny vardagsrumsmatta bara så är jag nöjd, och det ska jag på jakt efter imorgon.
 
Min lille bebby
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?