slide show

Tisdag
DATUM: 2016-02-02 | TID: 16:48:27 | KATEGORI: Vardag

Skönt att det börjar bli ljust när man åker från jobbet men skulle behövas lite ljus på mornarna, jag må va en morgonmänniska men alltså dom senaste veckorna har de tagit emot alltså. Men ja, där var tisdagens arbetsdag över och jag börjar nästan känna att helgen snart är här igen, vilket kommer bli en lugn sådan. Känner att det behövs efter förra helgen. 
Sitter hemma i soffan nu och kollar på O.C och försöker hitta energin till att ställa mig vid spisen och kasta ihop lite middag - Fisk och potatismos får mätta magen idag. sen ska jag packa ner min lilla tandborste och bege mig till Majsan där min kväll och natt kommer spenderas.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?