slide show

ledig måndag
DATUM: 2016-02-08 | TID: 10:26:55 | KATEGORI: Vardag

En selfie och två matbilder fick sammanfatta helgen. I Fredagskväll va jag bara hemma. Åt tacos och glodde på film och i lördags va jag med Majsan. Åkte till henne och åt middag och drack lite vin innan vi traskad bort till Elin som hade födelsedagsfirande. va dock bara där en timme unngefär innan jag åkte hem och sov. Och igår va jag hemma hos Lotta och myste med henne och hennes son, snackade strunt och bokade in en Åre resa om tre veckor. 
 
- Måndag idag och jag är ledig. Så har precis vikt in tvätten och ska nu slå på ett avsnitt av Pretty little liars och äta lunch innan jag ska iväg och träna, ska bli skönt efter förra veckans uppehåll
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?