slide show

160204
DATUM: 2016-02-04 | TID: 19:30:00 | KATEGORI: Vardag

Snart snaaart är det fredag och helgen är här, tror inte ni förstår hur satans trött jag varit denna vecka så ska bli så mycket sömn denna helg haha.
 
Jobbade iallafall idag till kvart i fyra sen så åkte jag hem till södra vägen och hälsade på familjen en stund sen vid halv sex stod middag hos farmor på schemat. Mormor igår och farmor idag, riktigt skönt måste jag säga. Fick med massvis med mat hem också så har några matlådor att frysa in.
 
Nu ska jag snart hoppa i skorna och åka en sväng med min tjej sanna, hon ska snart lämna oss för Stockholm igen så måste mysa in i det sista med na. Sen ska jag kramas det sista med våra små kattungar här hemma också. eller det sista och sista men imorgon kommer köparna och hämtar dom. Känns förjävligt men tur vi behåller en och tur det är våra nära och kära så vi får träffa dom så ofta vi vill ;)
 
Fick bli ännu en dålig snapbild på mat idag, hehee




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?