slide show

Torsda
DATUM: 2016-04-21 | TID: 18:03:31 | KATEGORI: Vardag

Tre bilder från våra härliga dagar i Åre
 
Veckan har rullat på bra. Har väll mestadels hänga med Jonas Maja och Jonte.Häromkvällen kollade vi på indisious 3. Vidrigt är det enda jag vill säga om det sen i tisdags hade jag sleepovermys med majsan hemma hos henne och igår var jag och jonas hemma hos farmor med pappa och käkade en liten födelsedagsmiddag då farmor fyllde år förra veckan. väldigt mysigt.
 
Torsdag idag och jag kom alldeles nyss hem från jobbet och har hunnit trycka lite middag. Ska snart hoppa i andra kläder och slänga på mig lite smink sen ska jag och Jonas möta upp Maja och Jonte för att göra nått roligttt. Får sen om vädret tillåter att man åker och sätter sig ute någonstans eller om det kommer börja regna snart igen.  Håller tummarna
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?