slide show

lördagsmys och sovmorgon
DATUM: 2016-04-03 | TID: 11:49:41 | KATEGORI: Vardag

vi valde att ställa alkoholen på hyllan igår. En middag på minikrogen sen spenderade vi kvällen med Jonas och Jonathan. Gjorde inte alldeles för mycket men vid halv ett åkte vi till Sundsvall och åt mosbricka. Det va gott!
 
Solen skiner idag och jag är så glad att vakna upp utan baksmälla, och jag sov ända till kvart över elva (!) Nu ska jag äta lite frukost framför ett avsnitt av O.C sen ska jag ta och hänga in tvätten som hänger överrallt innan jag ska hoppa i skorna och åka till Maja. Vi tänkte väll ta en promenad och sätta oss på bryggan om vädret fortsätter tillåta det.
 
 
Detta var väll den ända vettiga bilden från gårdagen -
Nu är det dags att dra fram kameran och ta med den lite oftare när vi går mot bättre tider.
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?