slide show

löningsdag och snöfall
DATUM: 2016-04-25 | TID: 11:59:00 | KATEGORI: Vardag

 
 
Vilken bra helg som nyss ha passerat. I fredags så va jag och Jonas hemma hos min familj hela kvällen och käkade middag, drack lite och myste på och senare så kom hans familj även dit och umgicks. väldigt trevligt. 
I lördags så kom Maja och Jonathan hem till oss så startade vi grillen och körde årets första grillpremiär. Satt sen och drack vin och spelade spel tills klockan blev halv elva och vi blev upphämtade. Jonte har köpt sig en raggarbil så vi hade fixat chaufför som körde runt oss resten av kvällen/natten.
 
Igår, söndag, började vi dagen med att äta lunch ute i solen innan vi fyra, min familj och Jonas familj hade bokat platser för att se nya Djungelboken på bio och jag kan säga att jag blev glatt överraskad av filmen. Riktigt bra! sen satt vi oss i kvällssolen på kajjen och myste på innan jag och Jonas avslutade kvällen med att åka hem till mormor och äta middag.
 
 
 
 
Måndag idag och lönen rullade in på kontot, YEY. Snön verkar också känna för att rulla in idag vilket är mindre yey så ska tvätta och skriva en inköpslista nu på förmiddagen sen måste jag och Jonas åka och handla upp kylskåpet innan vi ska till Maja för en filmkväll. Ganska passande i detta tråkiga väder. Ha en bra dag.
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?