slide show

födelsedag, modevisning,magsjuka och åre
DATUM: 2016-04-16 | TID: 08:39:00 | KATEGORI: Vardag

Efter en vecka med magsjuka och feber är man äntligen på benen igen. Kan säga att jag har glömt bort hur fruktansvärt det är att ha magsjuka, usch.  -
Förra helgen däremot  innehöll både födelsedagsfirande för Charlie och modevisning för Åhlens kläder i söndags.
 
Igår efter jobbet så packade jag och jonas bilen och åkte till Åre för en lugn och skön helg där man kan återhämta sig litegrann efter veckan. Igår blev det inte så mycket mer än middag och chirre i soffan till en film innan jag brann av vid elva tiden. men tycker att det är ganska okej när man var uppe kvart i 6 och har jobbat och kört bil hela dagen ;)
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ta kabinbanan till toppen är väll planen sen får vi se vad vädret tillåter, har fortfarande inte kikat ut och sett hur det ser ut än. Ikväll blir det däremot jacuzzi-mys. Det är nog en av favoritgrejerna med huset vi bor i här uppe. En egen jacuzzi på verandan med endast skog omkring sig. SÅ mysigt alltså.
 

Mycket tid och kärlek la vi ner på denna fina bok till hans födelsedag. Jag och Maja hade tillsammans med grabbarna letat  fram några av dom charmigaste och mindre charmiga bilder på våran vän och gjort ett litet album till honom med massa små citat som han säger i vardagen. Och sen avslutade vi med att alla hade valt ut en varsin bild tillsammans med honom så skrev vi en lite personlig rad var under dom Va väldigt roligt och han blev jätte glad vilket var det viktigaste! Sen hade vi fixat ordning en korg med tre olika shotflaskor och massa gottigott. Vilket han också blev glad över såklart;) 
En väldigt lyckad kväll!
 
 
 
Och här är två bilder från modevisingen i söndags
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?