slide show

vinfredag och myslördag
DATUM: 2015-10-03 | TID: 12:35:47 | KATEGORI: Vardag

igår var det fredag, vinfredag. hade en mysig tjejkväll med Emelie, Isabelle och Elin igår hemma hos Elin vilket var väldigt behövligt. snackade strunt och tog igen allt vi missat i varandras liv och när klockan slog tolv gick jag Emz och Isabelle till kajutan för att ta oss en drink. Elin stannade dessvärre hemma då hon var krasslig och hade jobb på schemat i morse.
 
idag är det lördag, en solig sådan. står inte så värst mycket på schemat idag. ska hem till Elin ikväll en sväng och träffa tjejerna då hon har bjudit in till fest, jag själv ska skippa vinet ikväll så efter det så kommer jag nog åka hem och hoppa i pyjamasen och trycka lite popcorn till någon bra serie, vilket jag tycker låter som en ganska bra kväll. Men först, på med träningskläderna och ta mig en promenad i solen :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?