slide show

oktober
DATUM: 2015-10-04 | TID: 10:20:47 | KATEGORI: Vardag

Känns ju nästan guldvärt att vakna upp en söndag och inte vara sliten sen gårdagen. blev i alla fall inte så mycket soffhäng igår. efter att jag hade varit hos Elin och myst på plockade jonko upp mig och Bellsan så följde vi med grabbarna upp till övik & jädrar i min låda vad kallt det var där uppe, skilde 9 grader så när man kom upp dit står temperaturmätaren på 0(!) grader. riktigt otrevligt!
 
Söndag idag somsagt och solen skiner förfullt utanför så man ska väll hoppa i träningsdojjorna och ta mig en runda. Men först, plocka in lite disk och kasta in en tvätt i maskinen, ibland saknar man att bo med mamsen;).
 
apropå mamma, här är ett reportage med henne och patrik. Läs gärna.
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?