slide show

mysvecka och avskedsmiddag
DATUM: 2015-10-01 | TID: 14:22:04 | KATEGORI: Vardag

Den senaste veckan har spenderats hemma hos majsan, riktig mysvecka med andra ord. Och igår hade vi en liten avskedskväll för Charlie då han idag tog sitt pick och pack för att flytta sig ner till huvudstaden, så jag och ebba tog tag i bakningen sen bestod kvällen av grillmys och massa struntprat med grabbarna innan det var dags att krama han hejdå. en riktigt trevlig kväll! Nu är jag hemma i lägenheten igen efter dom här dagarna hemifrån och ska ta tag i tvätten och åka och handla då kylskåpet är ganska tomt. sen ska jag slå ner rumpan i soffan resten av kvällen och ladda inför morgondagens jobb. Har varit skönt att vara ledig några dagar men nu längtar jag tillbaka till alla fina barn och kollegor. Och nästa torsdag har jag maja och ebba bestämt oss för att ta våra väskor och åka till huvudstaden några dagar, längtar massor faktiskt, ska bli skönt med lite miljöombyte ett litet tag. :)
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?