slide show

birthdaaaay
DATUM: 2015-10-19 | TID: 14:09:00 | KATEGORI: Vardag

Där var denna födelsedag över och herregud vilken bra helg jag har haft. hade födelsedagsfest hemma i mammas hus i lördags tillsammans med isabelle som fyllde år i torsdags och man kan ju nästan bokstavligen säga att det rullade in folk sista timmarna. Vid tolv åkte alla ner till kajutan och jag firade in födelsedagen med drinkar och dans tillsammans med mina fina vänner.
 
Var inte lika kaxig igår när man vaknade igår när man mådde som en påse med skit, bokstavligen, och man hade ett helt hus att städa. tur isabelle sov med mig och hjälpte mig. Vid tre kom släkten hem till mig så var bara till att ta en dusch och kasta på et smile för att se någorlunda pigg ut. Var i alla fall väldigt trevligt och jag är väldigt nöjd med alla fina presenter jag fick. sen på kvällen åkte jag hem till tjejerna med fika för lite födelsedagsmys innan jag åkte hem och somnade som en bebis :)
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?